عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


علی فتح‌الله‌زاده: از این دربی فقط آه می‌کشم

به گزارش آبیته دات کام به نقل از فارس علی فتح الله زاده هم که مثل خیلی های دیگر از دربی ۷۵ لذت نبرده، می گوید این روزها نه تنها برای تیم خود بلکه برای کل فوتبال بحران زده ایران نگران است.

مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دربی و این فوتبال خسته صحبت های زیر را مطرح کرد

فارس: به نظر شما دربی خوب بود؟

این دربی برای هیچ کس دلچسب نبود. من فکر می کنم این مسابقه بیش از حد حساس شد و بازیکنان هم تحت تاثیر حساسیت این بازی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

فارس: نتیجه بازی برای شما خوشایند بود؟

از نتیجه راضی نیستم اما از تلاشی که بازیکنان و کادرفنی انجام دادند راضی هستم.

فارس: از استقلال انتظار بیشتری می رفت.

با توجه به جمیع جهات ما نسبت به رقیب خود جلوتر هستیم. اکنون ۹ امتیازی هستیم و با صدر جدول ۳ امتیاز فاصله داریم. درست است که در رده پایینی هستیم اما با دو سه برد شرایط فرق می کند. همیشه گفته ام تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی پس از نیمی از فصل مدعی می شوند. به نظر من نباید با چند هفته اول در مورد تیم ها بحث فنی کنیم. اگر می خواهیم به تیمی لقب کهکشانی بدهیم باید فعلا صبر کنیم. باید به تیم ها زمان داده شود و ظرفیت خود را بالا ببریم.

فارس: قبول دارید دربی که گل سرسبد فوتبال ایران است چیزی برای گفتن نداشت؟

من خودم معتقدم چند وقتی است از فوتبال ما چیزی در نیامده است. ما به رنسانس در این فوتبال نیاز داریم. من و امثال من به لحاظ فنی از بس در مورد این اشکالات گفته ایم خسته شدیم اما کسی گوش نمی دهد. فوتبال ایران لطافت و زیبایی خود را از دست داده است. دیگر مثل گذشته خلاقیت نداریم. زمانی افتخارمان این بود که اگر تاکتیک به روزی نداریم خلاقیت و زیبایی تکنیکی داریم اما حالا همین را هم نداریم. فوتبال ما دیگر پویا نیست. زمانی بازیکنانی مثل علیرضا اکبرپور و علی کریمی خوب بلد بودند توپ را در زمین بچرخانند.

فارس: نکته جالب اینجاست که ملی پوشان در این شرایط به دلیل انتقاد کارشناسان نسبت به وضعیت این فوتبال متحد شده اند و با رسانه ها مصاحبه نکنند.

آنها راست می گویند. ما در رشته های دیگر هر جور هستیم چه ربطی به این دارد که فوتبال را بکوبیم. مگر تا به حال کشتی و وزنه برداری ما مدال نمی گرفتند؟ مگر موفقیت آنها مسئله جدیدی است؟

فارس: اما همین رسانه ها این بازیکنان را بزرگ کرده و به آنها بها داده اند…

مگر کسی مردم و رسانه ها را اجبار کرده که فقط از فوتبال بنویسند و بگویند؟ یا تلویزیون فقط فوتبال نشان دهد؟ خود رسانه ها دوست دارند از فوتبال بیشتر بنویسند.

فارس: رسانه ها از فوتبال ننویسند که این بازیکنان به اینجا نمی رسند…

بهتر که نرسند و این طوری قیمت ها هم پایین می آید. نمی شود ما همه چیز را با هم بخواهیم. این درست نیست چیزی که خودمان بزرگ کرده ایم حالا بکوبیم. اگر مطبوعات هر روز از بازیکنی که دو پاس سالم نمی تواند بدهد ننویسند این طوری نمی شود. من مدیر وقتی می بینم بازیکنم نمی تواند پاس دهد و او را جریمه می کنم فردا می بینم رفقای همین بازیکن در روزنامه ها به من فحش می دهند که چرا فلانی را جریمه کرده ای؟ وقتی من می بینم هجمه انتقادات بالا می رود مجبور می شوم ساکت شوم.

من خودم مطبوعاتی هستم و می دانم خبرنگاران چه زحماتی می کشند اما باید همه ما مرد باشیم و بپذیریم به اندازه هم مقصریم. ما مطبوعاتی که اشتباهاتی داشتیم و من به عنوان مدیرعامل هم اشتباهاتی داشتم. من پیشنهاد می دهم مدیران و رسانه ها در جلسه خودمانی گرد هم آیند و اشکالات کار خود را بگویند. ما دو قشر باید این فوتبال از نفس افتاده را نجات دهیم. اکنون هیچ کسی از این فوتبال لذت نمی برد. اگر این روند ادامه داشته باشد فوتبال درجه دو ما تبدیل به درجه سه می شود.

فارس: حرکت هواداران هم در دربی جای سؤال داشت؟

کار آنها خیلی بد بود و نمی دانم چه باید بگویم.

فارس: این دربی چه حسرتی در پی داشت؟

دوست داشتیم در این فوتبال یکی دو تا دریبل بزند. من اصلا کاری به دربی ندارم و کلی می گویم در این فوتبال دریبل زدن بازیکنان یک آرزو شده است.

فارس: برای دربی استرس هم داشتید؟

استرس نداشتم اما عصبانی و ناراحت بودم.

فارس: عصبانی از بازیکنان میلیاردی که اندازه ریال هم تلاش نکردند؟

هر کسی باید کلاه خود را قاضی کند و ببیند اندازه قراردادی که بسته تلاش کرده یا خیر. من نگران استقلال نیستم بلکه نگران کل فوتبال هستم. نباید منتظر شویم تیم ملی نتیجه نگیرد بعد فدراسیون یادش بیفتد که کمیته حقیقت یاب تشکیل دهد. فوتبال ما الان در بحران است و باید این کمیته را همین الان تاسیس کرد.

فارس: بگذریم. ظاهرا بازیکنان برای فردا چک دارند.

بله. من امروز با یک اسپانسر قرارداد امضا می کنم. اگر فردا پول اسپانسر نرسد حتما تا دو سه روز دیگر می رسد. بازیکنان ما که تا امروز سعه صدر به خرج دادند و من هم ممنونشان هستم. این چند روز هم صبر کنند. فشار بدی که رویم بود در این ۱۰ روز کمتر شده است.

فارس: امیر قلعه نویی ظاهرا می خواهد تیم به اردو برود اما پول نیست؟

ما تازه از اردو آمده ایم اما اگر امیر قلعه نویی این اردو را بخواهد از زیر سنگ هم شده پول جور می کنم تا تیم به اردو برود.

فارس: نا گفته ای از دربی نمانده؟

فقط «آه» می کشم.

فارس: فکر نمی کنید این دربی بهترینی داشته باشد؟

به نظرم کسی بهترین نبود. جالب است که همه می گویند ضربه سر علی کریمی به تیر خورد اما من هر چه نگاه می کنم تیری نمی بینم. این را هم بگویم که علی کریمی با سن و سالی که دارد روز گذشته خوب بازی کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com